میز خدمت
FA
EN
منوی اصلی
درباره دانشگاه
تاریخچه
نمودار سازمانی
گالری تصاویر
نقشه دانشگاه
تالار افتخارات دانشگاه
طرح تحول راهبردی دانشگاه بجنورد
راهنمای تلفن ها
ریاست دانشگاه
هیئت امنا
رئیس دانشگاه
دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بینالملل
اداره حراست
گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر
مدیریت طرح و برنامه
دبیرخانه هیئت اجرایی جذب
مدیریت امور حقوقی و قراردادها
بنیاد خیرین حامی دانشگاه بجنورد
گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت
هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری خراسان شمالی
ستاد استانی سال بین المللی بزرگداشت علوم پایه
دبیرخانه هیئت ممیزه
معاونت ها
معاونت پژوهشی
معاونت آموزشی
معاونت اداری و مالی
معاونت فرهنگی و دانشجویی
دانشکده ها
دانشکده فنی مهندسی
دانشکده علوم انسانی
دانشکده علوم پایه
دانشکده هنر
دانشکده کشاورزی شیروان
اعضای هیئت علمی
ارتباط با دانشگاه
تماس با دانشگاه
سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات
نظر سنجی ارباب رجوع
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
تشکل ها
شورای صنفی اعضای هیات علمی
شورای صنفی اعضای غیر هیات علمی
شورای صنفی دانشجویان
بسیج اساتید
بسیج دانشجویی
پایگاه مقاومت کارکنان
انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه
انجمن اسلامی دانشجویان
نمایشگاه مجازی هفته دولت
بستن
خدمات دانشجویی
امور آموزش
سامانه خوابگاه دانشجویی
سامانه آموزشی گلستان
سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک
امور تغذیه
انجمن فارغ التحصیلان
سامانه ثبت نام خوابگاه های غیر دولتی
سامانه جذب مدرسان دانشگاه بجنورد
ارسال پستی مدارک پایان تحصیلات دانشآموختگان
تربیت بدنی
امور فرهنگی
کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی
پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان
گروه کارافرینی و ارتباط با صنعت
صندوق انتقادات و پیشنهادات نظارت و ارزیابی
صندوق خیریه باران
رویداد و نشریات
خدمات کارکنان
امور رفاهی کارکنان
کانون بسیج کارکنان
کانون بسیج اساتید
اعضای هیات علمی
محمدرضا قربانی
محمدرضا قربانی
(EN Page)
دانشیار
آموزش زبان انگلیسی
اتاق: 313
پست الکترونیکی:
پروفایل در گوگل اسکولار
صفحه رخ نما
فایل رزومه :
دانلود
طرح های پژوهشی
مقالات و کتب
دروس ارائه شده
طرح های بنیادی
مقایسه نقش مدارس، آموزشگاه های خصوصی و خودآموزی تکنولوژی محور در یادگیری زبان انگلیسی ,محمدرضا قربانی ,1396 ,
مقالات
Iranian University Students' Attitudes toward the US Government and the English Language in the Trump Era , International Journal of Society, Culture and Language , No. 11 , pp. 1-14 , 2022
سید احسان موسویان راد, مجید الهی شیروان, محمدرضا قربانی ، بررسی اکولوژیک منبع کنترل رفتار دانشجویان ایرانی از منظر نظربه سیستم های پیچیده و پویا ، جستارهای زبانی ، شماره 12 ، صفحات 573-595 ، 1400
محمدرضا قربانی, هادی عباسی, محمد رزالی ابوبکر ، مطالعه نواقص آزمون زبان انگلیسی ام اس آر تی وزارت علوم ، Pertanika Journal of Social Science and Humanities ، شماره 3 ، صفحات 115-132 ، 1400
Feasibility of Introducing English as a Partial Medium of Instruction in Iranian Senior High Schools , Latin American Journal Of Content And Language Integrated Learning , No. 12 , pp. 292-320 , 2020
The effect of phonetic transcription on Iranian EFL students' word stress learning , Journal of Language and Linguistic Studies , No. 15 , pp. 400-410 , 2019
محمدرضا قربانی ، مقایسه یادگیری زبان انگلیسی در مدارس، آموزشگاه های خصوصی و یا از طریق خود آموزی تکنولوژی محور ، تدریس پژوهی ، شماره 4 ، صفحات 92-106 ، 1398
Modeling the relationship between socioeconomic status, self-initiated, technology-enhanced language learning, and language outcome , Computer Assisted Language Learning , No. 32 , pp. 1-21 , 2019
Humorous videos and idiom achievement Some pedagogical considerations for EFL learners , Iranian Journal of Language Teaching Research , No. 5 , pp. 109-127 , 2017
Quizzes in every other session improve undergraduate EFL learners pronunciation achievement , Advances in Language and Literary Studies , No. 8 , pp. 65-70 , 2017
The synergistic effect of funny pictures and etymological elaboration on promoting EFL learners idiom retention and recall , Journal of Language and Linguistic Studies , No. 13 , pp. 146-155 , 2017
Effect of scaffolding in a cooperative learning condition on undergraduate EFL learners vocabulary retention , International Journal of Foreign Language Teaching in the Islamic World (FLTJ) , No. 4 , pp. 12-16 , 2016
The effect of explicit pronunciation instruction on undergraduate English as a foreign language learners vowel perception , Language and Literacy , No. 18 , pp. 57-70 , 2016
Contrastive analysis of passive voice in English and Persian , The Iranian EFL Journal , No. 11 , pp. 41-61 , 2015
محمود قره چولو, محمدرضا قربانی, فرهاد غیاثوند ، تاثیر شرایط مختلف آزمون بر به خاطر سپاری مطالب : مقایسه موردی انواع آزمون های اولیه و با تاخیر و بازخورد به آزمون (انگلیسی) ، English Language Teaching ، شماره 2 ، صفحات 101-118 ، 1394
Washback effect of the Iranian concours on senior high school students EFL learning activities , iranian journal of language testing , No. 5 , pp. 1-28 , 2015
Mobile vs teacher assisted language learning , The Iranian EFL Journal , No. 10 , pp. 306-316 , 2014
Feasibility of Adopting English-Medium Instruction at Iranian Universities , Current Issues in Education , No. 17 , pp. 1-18 , 2014
Story retelling and the EFL vocabulary learning process , The Iranian EFL Journal , No. 10 , pp. 398-410 , 2014
Sensible use of L1 promotes EFL learning , The Internet Journal of Language Culture and Society , No. 38 , pp. 111-118 , 2013
Controversy over abolishing Iranian university entrance examination , Asian Education and Development Studies , No. 1 , pp. 139-152 , 2012
Reciprocal teaching of comprehension strategies improves EFL learners writing ability , Current Issues in Education , No. 16 , pp. 1-13 , 2013
Higher Task-induced Involvement Load Enhances Students EFL Vocabulary Learning , Journal Of Language Teaching And Research , No. 3 , pp. 1202-1207 , 2012
Cooperative Learning Boosts EFL Students Grammar Achievement , Theory and Practice in Language Studies , No. 2 , pp. 1465-1471 , 2012
The Impact of Memory Strategy Instruction on Learners EFL Vocabulary Retention , Theory and Practice in Language Studies , No. 1 , pp. 1222-1226 , 2011
Quantification and Graphic Representation of EFL Textbook Evaluation Results , Theory and Practice in Language Studies , No. 1 , pp. 511-520 , 2011
The Impact of Phonetic Instruction on Iranian Students Listening Ability Enhancement , Asian EFL Journal , No. 52 , pp. 24-34 , 2011
Watching cartoons with subtitles improves childrens foreign language acquisition , US-China Foreign Language Journal , No. 9 , pp. 241-246 , 2011
ELT in Iranian high schools in Iran Malaysia and Japan Reflections on how tests influence use of prescribed textbooks , Reflections on English language teaching , No. 8 , pp. 131-139 , 2009
The impact of electronic communication technology on written language , US-CHINA EDUCATION REVIEW , No. 6 , pp. 25-79 , 2009
The washback impact of the Iranian university entrance examination on pre-university English teachers , Journal of Asia TEFL , No. 5 , pp. 1-29 , 2008
Excellent teachers thinking model Implications for effective teaching , Australian Journal of Teacher Education , No. 33 , pp. 11-27 , 2008
The washback effect of the university entrance examination on Iranian English teachers curricular planning and instruction , The Iranian EFL Journal , No. 2 , pp. 60-87 , 2008
Ameritish English in EFL contexts , Journal of English as an International Language , No. 3 , pp. 7-33 , 2008
All that glitters is not gold Curriculum alignment and improving students test scores , international journal of language studies , No. 2 , pp. 19-40 , 2008
نام درس
نمایش 1 - 20 از 73 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
3
4
از 4
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
روش تدریس مهارتهای زبان
1316075
2
01
هرهفته یک شنبه (10:00 - 12:00)
1401/10/28 (08:00 - 10:00)
ترم اول 1401
زبانشناسی در آموزش زبان
1316080
2
01
هرهفته شنبه (08:00 - 10:00)
1401/10/22 (08:00 - 10:00)
ترم اول 1401
نظریه های روانشناسی زبان
1316077
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1401/04/07 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1400
بیان شفاهی داستان2
1316030
2
01
هرهفته یک شنبه (16:00 - 18:00)
نامشخص
ترم دوم 1400
تدریس عملی2 دبیرستان
1316044
2
01
هرهفته دو شنبه (16:00 - 18:00)
نامشخص
ترم دوم 1400
مهارت های شنیداری و گفتاری پایه
1316112
2
01
هرهفته شنبه (16:00 - 18:00)
نامشخص
ترم اول 1400
روش تحقیق کمی و کیفی در آموزش زبان
1316074
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1400/10/30 (10:00 - 12:00)
ترم اول 1400
تدریس عملی1 راهنمایی
1316036
2
01
هرهفته دو شنبه (16:00 - 18:00)
نامشخص
ترم اول 1400
گفت و شنود3
1316012
4
01
هرهفته یک شنبه (16:00 - 18:00) | هرهفته چهار شنبه (16:00 - 18:00)
نامشخص
ترم اول 1400
روش تحقیق کمی و کیفی در آموزش زبان
1316074
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/28 (08:00 - 10:00)
ترم اول 1398
مطالعات یادگیری زبان دوم
1316093
2
01
هرهفته شنبه (15:30 - 17:30)
1398/10/25 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1398
نامه نگاری
1316022
2
01
هرهفته دو شنبه (15:30 - 17:30)
1398/10/23 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1398
زبانشناسی کاربردی
1316065
2
01
هرهفته شنبه (15:30 - 17:30)
1398/04/06 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1397
فناوری در آموزش زبان
1316081
2
01
هرهفته شنبه (15:30 - 17:30)
1398/04/06 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1397
اصول وفلسفه آموزش وپرورش
1316033
2
01
هرهفته دو شنبه (15:30 - 17:30)
1398/04/11 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
جامعه شناسی آموزش وپرورش
1316020
2
01
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1398/04/11 (08:00 - 10:00)
ترم دوم 1397
کاربرد اصطلاحات
1316016
2
01
هرهفته چهار شنبه (15:30 - 17:30)
1398/04/01 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1397
انگلیسی با اهداف ویژه
1316059
2
01
1397/03/30 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
آوا شناسی
1316008
2
03
1397/04/11 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1396
اصول وفلسفه آموزش وپرورش
1316033
2
15
1397/04/02 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1396
نمایش 1 - 20 از 73 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
3
4
از 4
اولین
قبلی
بعدی
آخرین