میز خدمت
FA
EN
منوی اصلی
درباره دانشگاه
تاریخچه
هیأت امنا
نمودار سازمانی
گالری تصاویر
نقشه دانشگاه
راهنمای تلفن ها
ریاست دانشگاه
رئیس دانشگاه
حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بینالملل
امور بینالملل
اداره حراست
گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر
مدیریت طرح و برنامه
دبیرخانه هیات اجرایی جذب
مدیریت امور حقوقی و قراردادها
مدیریت طرح های عمرانی
بنیاد حامیان دانشگاه بجنورد
گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت
هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری خراسان شمالی
معاونت ها
معاونت آموزشی و پژوهشی
معاونت اداری و مالی
معاونت فرهنگی و دانشجویی
دانشکده ها
دانشکده فنی مهندسی
دانشکده علوم انسانی
دانشکده علوم پایه
دانشکده هنر
اعضای هیات علمی
ارتباط با دانشگاه
تماس با دانشگاه
نظر سنجی ارباب رجوع
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
بستن
خدمات دانشجویی
امور آموزش
سامانه آموزشی گلستان
سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک
امور تغذیه
باشگاه ورزشی دانشگاه بجنورد
انجمن فارغ التحصیلان
سامانه ثبت نام خوابگاه های غیر دولتی
ارسال پستی مدارک پایان تحصیلات دانشآموختگان
تربیت بدنی
امور فرهنگی
کتابخانه مرکزی
پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان
گروه کارافرینی و ارتباط با صنعت
صندوق انتقادات و پیشنهادات نظارت و ارزیابی
خدمات کارکنان
امور رفاهی کارکنان
کانون بسیج کارکنان
کانون بسیج اساتید
اعضای هیات علمی
غلام حسن خواجوی فدافن
غلام حسن خواجوی فدافن
(EN Page)
استادیار
آموزش زبان انگلیسی
شماره تماس: -
اتاق: 202
پست الکترونیکی:
پروفایل در گوگل اسکولار
لینک صفحه شخصی در Researchgate
لینک صفحه شخصی در orcid
بیوگرافی
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
طرح های بنیادی
بررسی طولی اضطراب و خودکارآمدی دانشجویان درس زبان عمومی و پیشبینی آنها توسط خودانگیزشی آرمانی: مدلسازی منحنی رشد پنهان به همراه تحلیل کیفی ,مجید الهی شیروان, مرتضی نظیفی, غلام حسن خواجوی فدافن ,1395 ,
مقالات
Masoud Mahmoodzadeh, غلام حسن خواجوی فدافن ،Towards Conceptualizing Language Learning Curiosity in SLA: An Empirical Study ،JOURNAL OF PSYCHOLINGUISTIC RESEARCH ،شماره 48 ،1398 ،صفحات 333 تا 351 ،
مجید الهی شیروان, غلام حسن خواجوی فدافن, Peter D. MacIntyre, Tahereh Taherian ،A Meta-analysis of L2 Willingness to Communicate and Its Three High-Evidence Correlates ،JOURNAL OF PSYCHOLINGUISTIC RESEARCH ،شماره 48 ،1398 ،صفحات 1 تا 27 ،
ناهید طالب زاده, مجید الهی شیروان, غلام حسن خواجوی فدافن ،Dynamics and mechanisms of foreign language enjoyment contagion ،Innovation in Language Learning and Teaching ،شماره 14 ،1398 ،صفحات 1 تا 22 ،
Hossein Makiabadi, Reza Pishghadam, Elham Naji Meidani, غلام حسن خواجوی فدافن ،Examining the Role of Emotioncy in Willingness to Communicate: A Structural Equation Modeling Approach ،Revista de Psicodidactica ،شماره 24 ،1398 ،صفحات 120 تا 130 ،
غلام حسن خواجوی فدافن, Hossein Makiabadi, Samaneh Abdi Navokhi ،The Role of Psychological Capital in Language Learners' Willingness to Communicate, Motivation, and Achievement ،Eurasian Journal of Applied Linguistics ،شماره 5 ،1398 ،صفحات 495 تا 513 ،
غزاله گلدانی, محمدرضا فارسیان, غلام حسن خواجوی فدافن ،بررسی تاثیر یادگیری دانشجومحور بر کمرویی کلاس مکالمه زبان خارجی و عملکرد زبان آموزان ،جستارهای زبانی ،شماره 9 ،1397 ،صفحات 253 تا 269 ،
Charles W. Choi, غلام حسن خواجوی فدافن, Rana Raddawi, Howard Giles ،Perceptions of police-civilian encounters: Intergroup and communication dimensions in the United Arab Emirates and the USA ،Journal of International and Intercultural Communication ،شماره 12 ،1397 ،صفحات 82 تا 104 ،
Lisa Bardach, غلام حسن خواجوی فدافن, Seyyedeh Mina Hamedi, Barbara Schober, Marko Lüftenegger ،Student-teacher agreement on classroom goal structures and potential predictors ،TEACHING AND TEACHER EDUCATION ،شماره 74 ،1397 ،صفحات 249 تا 260 ،
الیاس برآبادی فرمان آبادی, غلام حسن خواجوی فدافن, Ali Mehri Kamrood ،Applying Interventionist and Interactionist Approaches to Dynamic Assessment for L2 Listening Comprehension ،international journal of instruction ،شماره 11 ،1397 ،صفحات 681 تا 700 ،
غلام حسن خواجوی فدافن, Behzad Ghonsooly, Azar Hosseini Fatemi, Anne C. Frenzel ،Antecedents of Pleasant and Unpleasant Emotions of EFL Teachers Using an Appraisal-theoretical Framework ،Iranian Journal of Language Teaching Research ،شماره 6 ،1397 ،صفحات 39 تا 56 ،
غلام حسن خواجوی فدافن, Peter D. MacIntyre, الیاس برآبادی فرمان آبادی ،Role of the Emotions and Classroom Environment in Willingness to Communicate: Applying Doubly Latent Multilevel Analysis in Second Language Acquisition Research ،STUDIES IN SECOND LANGUAGE ACQUISITION ،شماره 40 ،1397 ،صفحات 605 تا 624 ،
مجید الهی شیروان, غلام حسن خواجوی فدافن, مرتضی نظیفی, Tahereh Taherian ،Longitudinal examination of adult students' self-efficacy and anxiety in the course of general English and their prediction by ideal self-motivation: Latent growth curve modeling ،New Horizons In Adult Education & Human Resource Development ،شماره 30 ،1397 ،صفحات 23 تا 41 ،
غلام حسن خواجوی فدافن, Lisa Bardach, Seyyedeh Mina Hamedi, Marko Lüftenegger ،Broadening the nomological network of classroom goal structures using doubly latent multilevel modeling ،CONTEMPORARY EDUCATIONAL PSYCHOLOGY ،شماره 52 ،1396 ،صفحات 61 تا 73 ،
لیلی شاهیان, رضا پیشقدم, غلام حسن خواجوی فدافن ،Flow and reading comprehension Testing the mediating role of emotioncy ،Issues in Educational Research ،شماره 27 ،1396 ،صفحات 527 تا 549 ،
Golshan Shakeebaee, Reza Pishghadam, غلام حسن خواجوی فدافن ،Examining Ethnocentrism Emotionalization and Life Syllabus in Foreign Language Achievement ،international journal of instruction ،شماره 10 ،1396 ،صفحات 343 تا 360 ،
غلام حسن خواجوی فدافن, Behzad Ghonsooly, Azar Hosseini Fatemi ،Testing a Burnout Model Based on Affective-motivational Factors among EFL Teachers ،CURRENT PSYCHOLOGY ،شماره 36 ،1396 ،صفحات 339 تا 349 ،
غلام حسن خواجوی فدافن, Behzad Ghonsooly ،Predictors of willingness to read in English: testing a model based on possible selves and self-confidence ،JOURNAL OF MULTILINGUAL AND MULTICULTURAL DEVELOPMENT ،شماره 38 ،1395 ،صفحات 871 تا 885 ،
Azar Hosseini Fatemi, غلام حسن خواجوی فدافن, Charles W. Choi ،Testing a Model of Intercultural Willingness to Communicate based on Ethnocentrism, Ambiguity Tolerance and Sensation Seeking: The Role of Learning English in Iran ،Journal of Intercultural Communication Research ،شماره 45 ،1395 ،صفحات 304 تا 318 ،
همایش ها
غلام حسن خواجوی فدافن, سمانه ذوالفقاری ,Comparing Iranian Learners and Teachers Attitude towards Using Computer Assisted Language Learning (CALL) in EFL Classrooms ,دومین همایش بین المللی آسیب شناسی آموزش زبان های خارجی در ایران ,
1396/02/13
,ایران ,
غلام حسن خواجوی فدافن ,Iranian University students and teachers attitudes towards using english medium of instruction ,سومین همایش رویکردهای میان رشته ای به آموزش زبان ادبیات و مطالعات ترجمه ,
1396/08/02
,ایران ,
غلام حسن خواجوی فدافن ,an introduction to multilevel modeling (MLM) in second language research ,اولین همایش ملی رویکردهای نوین در آموزش زبان انگیسی و زبانشناسی کاربردی ,
1396/11/26
,ایران ,
غلام حسن خواجوی فدافن, مجید الهی شیروان ,Globalization of English The Need to Focus on Sociopragmatics in Meaning Focused Activities ,MTSDA Meaning-focused materials for language learning ,
1396/03/20
,هلند ,
مجید الهی شیروان, غلام حسن خواجوی فدافن ,Interplay between Data-Driven Learning Text- Driven Approach and MeaningFocused Materials ,The MATSDA ,
1396/03/20
,هلند ,
هیچ موردی وجود ندارد.
هیچ موردی وجود ندارد.
هیچ موردی وجود ندارد.
هیچ موردی وجود ندارد.
نام درس
نمایش 1 - 20 از 62 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
3
4
از 4
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
تحقیق در آموزش زبان
1316091
2
01
هرهفته یک شنبه (13:30 - 15:30)
1398/11/02 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1398
نگارش متون علمی دانشگاهی
1316086
2
01
هرهفته یک شنبه (10:00 - 12:00)
1398/11/01 (08:00 - 10:00)
ترم اول 1398
دستور زبان پیشرفته
1316011
2
01
هرهفته دو شنبه (15:30 - 17:30)
1398/10/23 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1398
روشهای تدریس مهارتهای زبان
1316039
4
01
هرهفته سه شنبه (10:00 - 12:00) | هرهفته چهار شنبه (10:00 - 12:00)
1398/10/25 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1398
واژه شناسی
1316027
2
01
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/25 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1398
زبانشناسی مقابله ای و تجزیه و تحلیل خطاها
1316054
2
01
هرهفته یک شنبه (13:30 - 15:30)
1398/04/01 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
سنجش و ارزشیابی زبان
1316076
2
01
هرهفته یک شنبه (13:30 - 15:30)
1398/04/01 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
ترجمه پیشرفته
1316029
2
01
هرهفته یک شنبه (15:30 - 17:30)
1398/04/03 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
خواندن ودرک مطلب2
1316005
4
01
هرهفته شنبه (13:30 - 15:30) | هرهفته چهار شنبه (08:00 - 10:00)
1398/03/29 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
کاربرد کامپیوتر در آموزش زبان
1316046
2
01
هرهفته شنبه (15:30 - 17:30)
1398/04/10 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
نگارش پیشرفته
1316017
2
01
هرهفته دو شنبه (13:30 - 15:30)
1398/04/04 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
آزمون زبان خارجی
1316057
2
04
1397/04/12 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1396
آزمون سازی
1316043
2
18
1397/04/11 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1396
دستور و نگارش2
1316006
4
01
| هرهفته دو شنبه (13:30 - 15:30)
1397/04/02 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
کاربرد اصطلاحات
1316016
2
06
1397/03/31 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1396
کاربرد کامپیوتر در آموزش زبان
1316046
2
23
1397/04/05 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
نامه نگاری
1316022
2
01
1397/04/13 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
روش تحقیق (در مسایل آموزش زبان)
1316052
2
05
1396/11/03 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1396
بیان شفاهی داستان1
1316023
2
16
1396/11/02 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1396
خواندن ودرک مطلب3
1316010
4
08
| هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1396/10/30 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1396
نمایش 1 - 20 از 62 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
3
4
از 4
اولین
قبلی
بعدی
آخرین