میز خدمت
FA
EN
منوی اصلی
درباره دانشگاه
تاریخچه
نمودار سازمانی
گالری تصاویر
نقشه دانشگاه
تالار افتخارات دانشگاه
طرح تحول راهبردی دانشگاه بجنورد
راهنمای تلفن ها
ریاست دانشگاه
هیئت امنا
رئیس دانشگاه
دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بینالملل
اداره حراست
گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر
مدیریت طرح و برنامه
دبیرخانه هیئت اجرایی جذب
مدیریت امور حقوقی و قراردادها
بنیاد خیرین حامی دانشگاه بجنورد
گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت
هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری خراسان شمالی
ستاد استانی سال بین المللی بزرگداشت علوم پایه
دبیرخانه هیئت ممیزه
معاونت ها
معاونت پژوهشی
معاونت آموزشی
معاونت اداری و مالی
معاونت فرهنگی و دانشجویی
دانشکده ها
دانشکده فنی مهندسی
دانشکده علوم انسانی
دانشکده علوم پایه
دانشکده هنر
دانشکده کشاورزی شیروان
اعضای هیئت علمی
ارتباط با دانشگاه
تماس با دانشگاه
سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات
نظر سنجی ارباب رجوع
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
تشکل ها
شورای صنفی اعضای هیات علمی
شورای صنفی اعضای غیر هیات علمی
شورای صنفی دانشجویان
بسیج اساتید
بسیج دانشجویی
پایگاه مقاومت کارکنان
انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه
انجمن اسلامی دانشجویان
نمایشگاه مجازی هفته دولت
بستن
خدمات دانشجویی
امور آموزش
سامانه خوابگاه دانشجویی
سامانه آموزشی گلستان
سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک
امور تغذیه
انجمن فارغ التحصیلان
سامانه ثبت نام خوابگاه های غیر دولتی
سامانه جذب مدرسان دانشگاه بجنورد
ارسال پستی مدارک پایان تحصیلات دانشآموختگان
تربیت بدنی
امور فرهنگی
کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی
پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان
گروه کارافرینی و ارتباط با صنعت
صندوق انتقادات و پیشنهادات نظارت و ارزیابی
صندوق خیریه باران
رویداد و نشریات
خدمات کارکنان
امور رفاهی کارکنان
کانون بسیج کارکنان
کانون بسیج اساتید
اعضای هیات علمی
رقیه اسدی گندمانی
رقیه اسدی گندمانی
(EN Page)
استادیار
روانشناسی
اتاق: -
پست الکترونیکی:
طرح های پژوهشی
مقالات و کتب
دروس ارائه شده
طرح های بنیادی
علل تکرار پایه اول ابتدائی و ارائه راهکارهای کاهش نرخ آن در خراسان شمالی ,ملاحت امانی, رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان ,1397 ,
بررسی وضعیت موجود آموزش کودکان دیرآموز در مدارس ابتدائی خراسان شمالی و ارائه راهکارهای کیفیت بخشی به آن ,ملاحت امانی, رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان, محمدرضا وحدانی اسدی ,1397 ,
بررسی نقش رسانه های جمعی در جذب بی سوادان به دوره سواد آموزی در استان خراسان شمالی در سال 1396 ,محمدرضا وحدانی اسدی, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ,1397 ,
غربالگری مشکلات کارکرد اجرایی در بدو ورود به مدرسه جهت تدوین پروتکل درمانی/ آموزشی برای کاهش مشکلات تحصیلی دانش آموزان ,مرتضی نظیفی, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, ملاحت امانی ,1397 ,
مطالعه تطبیقی نظام پیشگیری از ایدز HIV در ایران و جهان با تمرکز بر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی در مراکز DIC و سرپناه شبانه ,رقیه اسدی گندمانی, ملاحت امانی, هما صایمیان, رضوان دوست حسین ,1396 ,
مطالعه تطبیقی نظام پیشگیری از ایدز در ایران و جهان با تمرکز بر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی در مراکز دی آی سی و سرپناه شبانه ,رقیه اسدی گندمانی, ملاحت امانی, هما صائمیان, حسین رضوان دوست ,1396 ,
بررسی نشانههای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی و ارتباط آن با عملکرد تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان ,رقیه اسدی گندمانی ,1395 ,
مقالات
Comparing Hope, Executive Function, and Procrastination in University Students: Implications for a Post-COVID-19 World , Journal of Practice in Clinical Psychology , No. 3 , pp. 203-213 , 2022
A Study of Academic Factors Underlying First Grade Retention in Primary Schools of North Khorasan , international electronic journal of elementary education , No. 12 , pp. 325-333 , 2020
Predicting Cognitive Emotion Regulation and Academic Achievement Based on Symptoms of Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder , Journal of Practice in Clinical Psychology , No. 9 , pp. 27-36 , 2021
Cognitive Profile of Children and its Relationship With Academic Performance , Basic and Clinical Neuroscience , No. 10 , pp. 165-174 , 2019
نسیم اقدسی, علی اکبر سلیمانیان, رقیه اسدی گندمانی ، اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر طرحواره های هیجانی ناسازگار مادران کودکان با فلج مغزی ، توانبخشی ، شماره 20 ، صفحات 86-96 ، 1398
Effect of Neurofeedback on Perceptual Organization, Visual and Auditory Memory in Children with Attention Deficit/Hyperactivity Disorder , Iranian Journal of Child Neurology , No. 3 , pp. 75-82 , 2019
نرگس معین, رقیه اسدی گندمانی, محسن امیری ، اثربخشی درمان نوروفیدبک بر بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی ، توانبخشی ، شماره 19 ، صفحات 220-227 ، 1397
Abbas Ali Tatar, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ، نقش واسطه ای تاب آوری و امیدواری در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و رضایت از زندگی نوجوانان بی سرپرست ، روانشناسی معاصر ، شماره 13 ، صفحات 40-49 ، 1397
رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان, مریم ملکی ، تحول نظریه ذهن در کودکان کمتوان ذهنی و عادی: ارتباط آن با سبک دلبستگی و سلامت روان مادران ، طب توانبخشی ، شماره 7 ، صفحات 165-172 ، 1397
مریم ملکی, رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان ، مقایسه سلامت عمومی مادران کودکان با کم توانی ذهنی آموزش پذیر و مادران کودکان عادی ، مدیریت ارتقای سلامت ، شماره 7 ، صفحات 40-45 ، 1397
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ، پیش بینی تنظیم هیجان بر اساس سبکهای دلبستگی و سبکهای فرزندپروری ادراک شده در نوجوانان ، پرستاری کودکان ، شماره 5 ، صفحات 1-10 ، 1397
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, محسن امیری ، مقایسه تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی از طریق رویکرد شناختی و آموزش مستقیم بر مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر ، طب توانبخشی ، شماره 6 ، صفحات 106-114 ، 1396
محسن امیری, عباس نسائیان, مسعود حجازی, رقیه اسدی گندمانی ، تاثیر آموزش روش های اصلاح رفتار بر کاهش رفتارهای مقابله ای و افزایش عملکرد رفتاری کودکان کم شنوا ، طب توانبخشی ، شماره 6 ، صفحات 58-66 ، 1396
The Reliability and Validity of Behavior Rating Inventory of Executive Functions Tool Teachers Form Among Iranian Primary School Students , Iranian Rehabilitation Journal , No. 16 , pp. 25-34 , 2018
Parental training and externalizing behaviors of children with severe hearing loss , Medical Journal of Islamic Republic of Iran , No. 31 , pp. 743-748 , 2017
The relationship between sensory processing patterns and behavioral patterns in children , Journal of Occupational Therapy, Schools, and Early Intervention , No. 11 , pp. 124-132 , 2018
The Effectiveness of Emotion Regulation Skills Training on Anxiety and Emotional Regulation Strategies in Adolescent Students , Journal of Practice in Clinical Psychology , No. 5 , pp. 263-270 , 2017
گیتا موللی, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ، بررسی ویژگیهای روانسنجی نیمرخ حسی دان فرم مدرسه ، توانبخشی ، شماره 18 ، صفحات 194-201 ، 1396
Mohsen Amiri, Guita Movallali, عباس نسائیان, Masoud Hejazi, رقیه اسدی گندمانی ، تاثیر آموزش مدیریت رفتار به مادران بر علائم اختلال و رفتارهای پرخاشگرانه کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ای ، توانبخشی ، شماره 18 ، صفحات 84-95 ، 1396
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, Zahra Bagheri ، رابطه استرس شغلی با ویژگیهای شخصیتی و تجارب معنوی پرستاران ، پژوهش پرستاری ، شماره 12 ، صفحات 44-49 ، 1396
عباس نسائیان, منصور جنیدی, رقیه اسدی گندمانی, محسن امیری ، مقایسه اختلالهای روانی و سلامت عمومی در افراد با و بدون ویتیلیگو ، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ، شماره 9 ، صفحات 271-278 ، 1396
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, محمد مرادی ، مقایسه سازماندهی-برنامه ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری ، راهبردهای شناختی در یادگیری ، شماره 5 ، صفحات 1-13 ، 1396
رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان, Samaneh Nasiri Varg ، تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر تاب آوری و سازگاری نوجوانان با معلولیت جسمی ، پرستاری کودکان ، شماره 3 ، صفحات 20-26 ، 1396
رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان, رضا فریدی ، اثربخشی آموزش گروهی فرزند پروری مثبت به مادران بر کاهش نشانه های اختلال نقص توجه/بیش فعالی ، مطالعات ناتوانی ، صفحات 1-6 ، 1396
حسن پهلوان مزار, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ، مقایسه نظریه ذهن در کودکان با ناتوانی هوشی و پیش دبستانی و ارتباط آن با بلوغ اجتماعی ، مطالعات ناتوانی ، شماره 6 ، صفحات 104-111 ، 1395
The Effectiveness of Theory of Mind Training On the Social Skills of Children with High Functioning Autism Spectrum Disorders , Iranian Journal of Child Neurology , No. 9 , pp. 40-49 , 2015
نام درس
نمایش 1 - 20 از 65 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
3
4
از 4
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
احساس و ادراک
1318009
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1401/04/14 (08:00 - 10:00)
ترم دوم 1400
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه2
1318048
2
01
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1401/04/12 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1400
روانشناسی یادگیری
1318025
2
01
هرهفته یک شنبه (10:00 - 12:00)
1401/04/14 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1400
شیوه های اصلاح و تغییر رفتار
1318050
2
01
هرهفته سه شنبه (14:00 - 16:00) | هفته های فرد چهار شنبه (14:00 - 16:00)
1401/04/11 (16:30 - 18:30)
ترم دوم 1400
مشاوره اصلاح رفتار
1311135
2
01
هفته های فرد شنبه (16:00 - 18:00) | هرهفته شنبه (08:00 - 10:00)
1401/04/14 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1400
روانشناسی یادگیری
1322091
2
01
هرهفته دو شنبه (08:00 - 10:00)
1400/10/23 (12:00 - 14:00)
ترم اول 1400
آشنایی با اختلالات یادگیری و روش های درمان آن
1311153
2
01
هرهفته سه شنبه (18:00 - 20:00)
1400/10/29 (16:00 - 18:00)
ترم اول 1400
روانشناسی فیزیولوژیک
1318010
2
01
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1400/10/18 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1400
شیوه های اصلاح و تغییر رفتار
1318050
2
01
هرهفته چهار شنبه (18:00 - 20:00) | هفته های زوج پنج شنبه (10:00 - 12:00)
1400/10/21 (08:00 - 10:00)
ترم اول 1400
علوم اعصاب شناختی
1318057
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1400/10/27 (16:00 - 18:00)
ترم اول 1400
نا توانی های یادگیری
1318065
2
01
هرهفته دو شنبه (10:00 - 12:00)
1400/11/05 (12:00 - 14:00)
ترم اول 1400
آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان
1318040
2
02
هرهفته سه شنبه (13:30 - 15:30)
1398/10/22 (16:30 - 18:30)
ترم اول 1398
روانشناسی تربیتی
1318026
2
01
هرهفته چهار شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/26 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1398
روانشناسی فیزیولوژیک
1318010
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/21 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1398
علوم اعصاب شناختی
1318057
2
01
هرهفته دو شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/24 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1398
نا توانی های یادگیری
1318065
2
01
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/24 (16:30 - 18:30)
ترم اول 1398
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه 1
1318047
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1398/03/30 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه2
1318048
2
02
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1398/04/01 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه2
1318048
2
01
هرهفته دو شنبه (08:00 - 10:00)
1398/04/01 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
روانشناسی یادگیری
1318025
2
01
هرهفته شنبه (13:30 - 15:30)
1398/04/01 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1397
نمایش 1 - 20 از 65 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
3
4
از 4
اولین
قبلی
بعدی
آخرین