میز خدمت
FA
EN
منوی اصلی
درباره دانشگاه
تاریخچه
هیأت امنا
نمودار سازمانی
گالری تصاویر
نقشه دانشگاه
راهنمای تلفن ها
ریاست دانشگاه
رئیس دانشگاه
حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بینالملل
امور بینالملل
اداره حراست
گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر
مدیریت طرح و برنامه
دبیرخانه هیات اجرایی جذب
مدیریت امور حقوقی و قراردادها
مدیریت طرح های عمرانی
بنیاد حامیان دانشگاه بجنورد
گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت
هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری خراسان شمالی
معاونت ها
معاونت آموزشی و پژوهشی
معاونت اداری و مالی
معاونت فرهنگی و دانشجویی
دانشکده ها
دانشکده فنی مهندسی
دانشکده علوم انسانی
دانشکده علوم پایه
دانشکده هنر
اعضای هیات علمی
ارتباط با دانشگاه
تماس با دانشگاه
نظر سنجی ارباب رجوع
نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
بستن
خدمات دانشجویی
امور آموزش
سامانه آموزشی گلستان
سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک
امور تغذیه
باشگاه ورزشی دانشگاه بجنورد
انجمن فارغ التحصیلان
سامانه ثبت نام خوابگاه های غیر دولتی
ارسال پستی مدارک پایان تحصیلات دانشآموختگان
تربیت بدنی
امور فرهنگی
کتابخانه مرکزی
پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان
گروه کارافرینی و ارتباط با صنعت
صندوق انتقادات و پیشنهادات نظارت و ارزیابی
خدمات کارکنان
امور رفاهی کارکنان
کانون بسیج کارکنان
کانون بسیج اساتید
اعضای هیات علمی
رقیه اسدی گندمانی
رقیه اسدی گندمانی
(EN Page)
استادیار
روانشناسی
شماره تماس: -
اتاق: -
پست الکترونیکی:
بیوگرافی
مقالات و کتب
پایان نامه ها و رساله ها
آزمایشگاه ها/آتلیه ها
دروس ارائه شده
طرح های بنیادی
علل تکرار پایه اول ابتدائی و ارائه راهکارهای کاهش نرخ آن در خراسان شمالی ,ملاحت امانی, رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان ,1397 ,
غربالگری مشکلات کارکرد اجرایی در بدو ورود به مدرسه جهت تدوین پروتکل درمانی/ آموزشی برای کاهش مشکلات تحصیلی دانش آموزان ,مرتضی نظیفی, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, ملاحت امانی ,1397 ,
بررسی وضعیت موجود آموزش کودکان دیرآموز در مدارس ابتدائی خراسان شمالی و ارائه راهکارهای کیفیت بخشی به آن ,ملاحت امانی, رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان, محمدرضا وحدانی اسدی ,1397 ,
بررسی نقش رسانه های جمعی در جذب بی سوادان به دوره سواد آموزی در استان خراسان شمالی در سال 1396 ,محمدرضا وحدانی اسدی, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ,1397 ,
مطالعه تطبیقی نظام پیشگیری از ایدز HIV در ایران و جهان با تمرکز بر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی در مراکز DIC و سرپناه شبانه ,رقیه اسدی گندمانی, ملاحت امانی, هما صایمیان, رضوان دوست حسین ,1396 ,
مطالعه تطبیقی نظام پیشگیری از ایدز در ایران و جهان با تمرکز بر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی در مراکز دی آی سی و سرپناه شبانه ,رقیه اسدی گندمانی, ملاحت امانی, هما صائمیان, حسین رضوان دوست ,1396 ,
بررسی نشانههای اختلال نقص توجه/ بیشفعالی و ارتباط آن با عملکرد تحصیلی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان ,رقیه اسدی گندمانی ,1395 ,
کتب
رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان ,روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی ,دانژه ,1396 ,978-600-250-170-7 ,ایران ,
مقالات
ملاحت امانی, رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان ،A Study of Academic Factors Underlying First Grade Retention in Primary Schools of North Khorasan ،international electronic journal of elementary education ،شماره 12 ،1399 ،صفحات 325 تا 333 ،
عباس نسائیان, ملاحت امانی, رقیه اسدی گندمانی ،Cognitive Profile of Children and its Relationship With Academic Performance ،basic and clinical neuroscience ،شماره 10 ،1398 ،صفحات 165 تا 174 ،
نسیم اقدسی, علی اکبر سلیمانیان, رقیه اسدی گندمانی ،اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر طرحواره های هیجانی ناسازگار مادران کودکان با فلج مغزی ،توانبخشی ،شماره 20 ،1398 ،صفحات 86 تا 96 ،
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, معین نرگس ،Effect of Neurofeedback on Perceptual Organization, Visual and Auditory Memory in Children with Attention Deficit/Hyperactivity Disorder ،iranian journal of child neurology ،شماره 3 ،1398 ،صفحات 75 تا 82 ،
نرگس معین, رقیه اسدی گندمانی, محسن امیری ،اثربخشی درمان نوروفیدبک بر بهبود کارکردهای اجرایی در کودکان با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی ،توانبخشی ،شماره 19 ،1397 ،صفحات 220 تا 227 ،
Abbas Ali Tatar, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ،نقش واسطه ای تاب آوری و امیدواری در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده و رضایت از زندگی نوجوانان بی سرپرست ،روانشناسی معاصر ،شماره 13 ،1397 ،صفحات 40 تا 49 ،
رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان, مریم ملکی ،تحول نظریه ذهن در کودکان کمتوان ذهنی و عادی: ارتباط آن با سبک دلبستگی و سلامت روان مادران ،طب توانبخشی ،شماره 7 ،1397 ،صفحات 165 تا 172 ،
مریم ملکی, رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان ،مقایسه سلامت عمومی مادران کودکان با کم توانی ذهنی آموزش پذیر و مادران کودکان عادی ،مجله مدیریت ارتقای سلامت ،شماره 7 ،1397 ،صفحات 40 تا 45 ،
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ،پیش بینی تنظیم هیجان بر اساس سبکهای دلبستگی و سبکهای فرزندپروری ادراک شده در نوجوانان ،پرستاری کودکان ،شماره 5 ،1397 ،صفحات 1 تا 10 ،
رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان ،عملکزد کودکان اوتیسم در سیاهه رتبه بندی کارکرد های اجرایی (بریف) از نظر معلمان ،رویش روانشناسی ،شماره 27 ،1397 ،صفحات 63 تا 76 ،
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, محسن امیری ،مقایسه تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی از طریق رویکرد شناختی و آموزش مستقیم بر مشکلات رفتاری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر ،طب توانبخشی ،شماره 6 ،1396 ،صفحات 106 تا 114 ،
محسن امیری, عباس نسائیان, مسعود حجازی, رقیه اسدی گندمانی ،تاثیر آموزش روش های اصلاح رفتار بر کاهش رفتارهای مقابله ای و افزایش عملکرد رفتاری کودکان کم شنوا ،طب توانبخشی ،شماره 6 ،1396 ،صفحات 58 تا 66 ،
ملاحت امانی, رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان ،The Reliability and Validity of Behavior Rating Inventory of Executive Functions Tool Teachers Form Among Iranian Primary School Students ،iranian rehabilitation journal ،شماره 16 ،1396 ،صفحات 25 تا 34 ،
گیتا موللی, محسن امیری, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ،Parental training and externalizing behaviors of children with severe hearing loss ،medical journal of the islamic republic of iran ،شماره 31 ،1396 ،صفحات 743 تا 748 ،
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, موللی گیتا, وینی دان ،The relationship between sensory processing patterns and behavioral patterns in children ،Journal of Occupational Therapy, Schools, and Early Intervention ،شماره 11 ،1396 ،صفحات 124 تا 132 ،
عباس نسائیان, Behnush Hosseini, رقیه اسدی گندمانی ،The Effectiveness of Emotion Regulation Skills Training on Anxiety and Emotional Regulation Strategies in Adolescent Students ،practice in clinical psychology ،شماره 5 ،1396 ،صفحات 263 تا 270 ،
گیتا موللی, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ،بررسی ویژگیهای روانسنجی نیمرخ حسی دان فرم مدرسه ،توانبخشی ،شماره 18 ،1396 ،صفحات 194 تا 201 ،
Mohsen Amiri, Guita Movallali, عباس نسائیان, Masoud Hejazi, رقیه اسدی گندمانی ،تاثیر آموزش مدیریت رفتار به مادران بر علائم اختلال و رفتارهای پرخاشگرانه کودکان با اختلال نافرمانی مقابله ای ،توانبخشی ،شماره 18 ،1396 ،صفحات 84 تا 95 ،
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, Zahra Bagheri ،رابطه استرس شغلی با ویژگیهای شخصیتی و تجارب معنوی پرستاران ،پژوهش پرستاری ،شماره 12 ،1396 ،صفحات 44 تا 49 ،
عباس نسائیان, منصور جنیدی, رقیه اسدی گندمانی, محسن امیری ،مقایسه اختلالهای روانی و سلامت عمومی در افراد با و بدون ویتیلیگو ،مجله علوم پزشکی خراسان شمالی ،شماره 9 ،1396 ،صفحات 271 تا 278 ،
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, محمد مرادی ،مقایسه سازماندهی-برنامه ریزی، استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری ،راهبردهای شناختی در یادگیری ،شماره 5 ،1396 ،صفحات 1 تا 13 ،
رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان, Samaneh Nasiri Varg ،تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر تاب آوری و سازگاری نوجوانان با معلولیت جسمی ،پرستاری کودکان ،شماره 3 ،1396 ،صفحات 20 تا 26 ،
رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان, رضا فریدی ،اثربخشی آموزش گروهی فرزند پروری مثبت به مادران بر کاهش نشانه های اختلال نقص توجه/بیش فعالی ،مجله مطالعات ناتوانی ، ،1396 ،صفحات 1 تا 6 ،
حسن پهلوان مزار, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ،مقایسه نظریه ذهن در کودکان با ناتوانی هوشی و پیش دبستانی و ارتباط آن با بلوغ اجتماعی ،مجله مطالعات ناتوانی ،شماره 6 ،1395 ،صفحات 104 تا 111 ،
عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ،اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی بر مشکلات رفتاری نوجوانان با کم توانی ذهنی ،توانبخشی ،شماره 17 ،1395 ،صفحات 158 تا 168 ،
مهدی عبداله زاده رافی, مریم حسن زاده اول, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی ،شیوع اختلالهای رفتاری در دانشآموزان و پیش بینی آن بر اساس آزاردیدگی هیجانی ،پژوهش در سلامت روانشناختی ،شماره 10 ،1395 ،صفحات 1 تا 14 ،
نرگس ادیب سرشکی, عباس نسائیان, رقیه اسدی گندمانی, مسعود کریملو ،The Effectiveness of Theory of Mind Training On the Social Skills of Children with High Functioning Autism Spectrum Disorders ،iranian journal of child neurology ،شماره 9 ،1394 ،صفحات 40 تا 49 ،
همایش ها
رقیه اسدی گندمانی ,شیوع اختلال نقص توجه/بیش فعالی در دانشجویان دانشگاه بجنورد ,کنفرانس ملی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21 ,
1396/09/16
,ایران ,
رقیه اسدی گندمانی, عباس نسائیان ,رابطه اضطراب و تنظیم هیجان با سبکهای دلبستگی والدین در دانشاموزان مقطع دوم متوسطه ,کنفرانس ملی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21 ,
1396/09/16
,ایران ,
هیچ موردی وجود ندارد.
هیچ موردی وجود ندارد.
هیچ موردی وجود ندارد.
هیچ موردی وجود ندارد.
نام درس
نمایش 1 - 20 از 54 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
3
از 3
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
نام درس
کد درس
تعداد واحد
گروه درسی
زمان ارائه درس
تاریخ امتحان
ترم ارائه درس
آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان
1318040
2
02
هرهفته سه شنبه (13:30 - 15:30)
1398/10/22 (16:30 - 18:30)
ترم اول 1398
روانشناسی تربیتی
1318026
2
01
هرهفته چهار شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/26 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1398
روانشناسی فیزیولوژیک
1318010
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/21 (10:30 - 12:30)
ترم اول 1398
علوم اعصاب شناختی
1318057
2
01
هرهفته دو شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/24 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1398
نا توانی های یادگیری
1318065
2
01
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1398/10/24 (16:30 - 18:30)
ترم اول 1398
روانشناسی یادگیری
1318025
2
01
هرهفته شنبه (13:30 - 15:30)
1398/04/01 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1397
روانشناسی یادگیری
1318025
2
02
هرهفته چهار شنبه (08:00 - 10:00)
1398/04/01 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1397
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه 1
1318047
2
01
هرهفته یک شنبه (08:00 - 10:00)
1398/03/30 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه2
1318048
2
01
هرهفته دو شنبه (08:00 - 10:00)
1398/04/01 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه2
1318048
2
02
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1398/04/01 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1397
احساس و ادارک
1318009
2
01
1397/04/02 (16:30 - 18:30)
ترم دوم 1396
احساس و ادارک
1318009
2
02
1397/04/02 (16:30 - 18:30)
ترم دوم 1396
روانشناسی یادگیری
1318025
2
02
1397/04/02 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
روانشناسی یادگیری
1318025
2
01
1397/04/02 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
روانشناسی شناختی
1318016
2
02
1397/03/30 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
روانشناسی شناختی
1318016
2
01
1397/03/30 (14:00 - 16:00)
ترم دوم 1396
روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه2
1318048
2
01
1397/04/14 (10:30 - 12:30)
ترم دوم 1396
روانشناسی تربیتی
1318026
2
01
هرهفته سه شنبه (08:00 - 10:00)
1396/10/20 (16:30 - 18:30)
ترم اول 1396
روانشناسی فیزیولوژیک
1318010
2
02
1396/10/27 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1396
روانشناسی فیزیولوژیک
1318010
2
01
1396/10/27 (14:00 - 16:00)
ترم اول 1396
نمایش 1 - 20 از 54 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
2
3
از 3
اولین
قبلی
بعدی
آخرین